Varit dött på bloggen

Ja i en hel vecka har det varit dött på bloggen. Varför?
Jo för att jag jobbat som en idiot, mått skit och varit allmänt otaggad på att blogga. Det här är ingen sida där jag enbart vill skriva negativa saker. Så därför har jag låtit bli att blogga i huvudtaget. Sen funkar inte mobil-appen heller så har inte kunnat blogga "on-the-go" så att säga. Därför har en del inlägg försvunnit även där.
 
Men nu tänkte jag att jag skulle slänga in ett inlägg i alla fall.
Slutade tidigt på jobbet idag, klockan 11. Träffade älskling på stan för en glass, och sen drog vi hem och chillade lite innan vi bestämde oss för att dra till Bresse. Leo badade till och med. Men jag nöjde mig med att bara sola lite och njuta av värmen som varit idag. Försökt ladda batterierna inför i morgon! Sista dagen innan helg :)
 
Vi drog i alla fall ut till Tängbo efter bredsands-doppet. Leo ska ju sova där i natt eftersom jag ska ha bilen i morgon :) Så jag kommer efter i morgon efter jobbet. Jobbar 8-17. Hoppas på att morgondagen ska vara relativt lugn så jag slipper stress :)
 
Har färgat håret mörkbrunt och gjort mig redo för sängen. Och kanske är det bäst om jag ska orka upp?
Klockan ringer 06.45 :)
 
Vi hörs! Okej? :)
 
PUSSSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback