Cykla eller inte cykla?

Hade tänkt dra ut på en långrunda idag med cykeln eftersom jag är ledig. Men nja, det blåser som bara den ute vilket kommer innebära massor med motvind vilket jag inte är så jättesugen på då jag fortfarande är matt i benen efter förra cykelturen. Så kanske ta och dra till gymmet istället? Fan det där med beslut! Ack!

Har tvättstuga klockan tolv också. Så ska jag ta mig iväg så lär jag göra det snart. Annars så tar jag en kort cykelrunda nu och drar till gymmet ikväll?
Kanske får bli så. Så jag åtminstone kommer ut på en runda. Det är ju faktiskt bara 3 veckor kvar till loppet, PANIK! Men har ju i alla fall cyklat 11 mil allt som allt. Bättre än inget. xD

Nej käka klart frukosten. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback