Förlovning

Idag förlovade sig jag och Leo. Hintade lite om det i förra inlägget men tror igen förstod haha :)
I tid och evighet är vad som står i våra ringar. I tid <3 Leo 11/5-12 står det i min och; och evighet <3 Elin 11/5-12 i Leos ring.

Vi myser med allt möjligt mumsigt ikväll och bara har det bra. Leo hade köpt blommor till mig! Liljor, mina favoriter! :)
Han kan han om han vill, min älskade <3 kan inte tänka mig ett liv med någon annan. Efter 2 år är jag lika kär som första dagen om än inte mer? Leo är liksom en naturlig del av mitt liv nu. Jag vågar inte ens fantisera om ett liv utan honom. Det känns för skrämmande och smärtsamt. Mitt hjärta är ditt nu. I tid och evighet!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback