Fyfan vilken dag!

Hållt igång i 16 timmar.
Sju i morse hämtade jag Jesper på Coop parkeringen. Vi skulle nämligen till Bro på truckutbildning hela dagen. Vi var där 8-16 kan man säga. Och båda klarade förstås körkortet :)

När jag kom hem från bro vart det att käka sallad med Leo innan det bar iväg till Coop igen för att lära mig jour-stängning! 19-22.15
Mycket information har jag fått lov att ta in i huvudet idag. Och mitt huvud är helt överhettat och min mage i uppror. Är för överspeedad och illamående för att kunna sova. Tur att jag börjar 13.00 i morgon. Skickade mess till städ och sa att jag inte pallar jobba 05.30. Så jag slapp städa i morgon. Underbara Ann-Britt!

Jaja ska försöka sova nu. Hoppas på att må bättre i morgon. Puss och kram på er!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback