Klämma in lite lopp i sommar?

Ack jag sitter och kollar igenom de kommande löparloppen och funderar så det knakar på hur jag ska lyckas få tid till att delta i några stycken i sommar. Inte så lätt när man jobbar som en idiot och sen ska ha semester v. 28-29 samt håller på med Tjejvättern och sen kommer även Tjej-vansbro (som jag för övrigt inte ens kollat när det går bussar dit och hem ännu! ACK!)

Känner verkligen att jag vill delta i något lopp i sommar åtminstone. Men det är det där med tiden också. Eftersom Jane är sjukskriven från jobbet på grund av pajat knä så får jag jobba hennes tider, plus de flesta av mina. Vilket innebär nästan obefintlig ledighet. Sen klämmer jag in träning där samt lite tid med Leo.
Det är inte lätt att räcka till allting. Men jag försöker så gott jag kan :)
Tänka sig att det bara är typ 2,5veckor kvar till tjejvättern!! ÅNGEST!
Hatar att jag alltid lägger upp mål för mig själv som jag bara MÅSTE klara, för annars blir jag så himla besviken. Sån är jag bara, även om jag försöker att inte vara det.

Jaja, ska snart iväg till gymmet med Leo :) i morgon skulle jag egentligen vara ledig men blir jobb som vanligt :)

Kompis det går bra nu typ!

visst är det förresten konstigt hur man alltid tycks vänta på något? När man jobbar väntar man på fikarasten, sen lunchrasten och sen att man ska få gå hem, och sen väntar man på att det ska bli kväll så man kan gå och lägga sig och för att sen gå upp igen. Sen väntar man på helgen, och semestern, och aktiviteter man ska göra. Ja man tycks alltid vänta på något, om det så är något så obetydelsefullt som att micron ska bli klar med att värma maten!

haha jag vet att jag är skum :P

PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback