Melinas dop och återskens konsert

Jag har haft så sjukt mycket för mig de senaste dagarna så jag har inte haft tid att uppdatera. Idag slutade jag tidigt så nu passar jag på att slänga in lite kort! Melinas dop var superfint. Samma kyrka som de två föregående barnen, dock ej samma präst.
Mat och tårta med alla släktingar så där som det ska vara. Kul att träffa Leos släktingar igen, dem är så fina människor!

På kvällen var vi på Rock all Nite med Återsken! Riktigt häftig konsert! Först middag på Stattshörnan. Supergod mat och massa prat och snack med goda vänner. Konserten var jättebra, och de har varit så duktiga som suttit ihop konserten :) Efter den blev det utgång på All in. Riktigt bra kväll måste jag säga!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback