Små goda ting!

Igår bestämde sig jag och Leo för att grilla i det underbara vädret! Så vi grillade lax och hade en jättefin sallad med ruccola, fetaost och annat gott!
Sen gjorde Leo även en jättegod avokadoröra! Riktigt fint. Min Karl kan han.

Känns helt fantastiskt att kunna säga med hjärtat att man bor tillsammans med "den rätte". För mig är han den rätte! Vi passar ihop på så många vis. Och det känns helt underbart. Vi har klickat sedan första stund. Som att det bara skulle vara vi helt enkelt.

För två och ett halv år sedan trodde jag aldrig att jag någonsin skulle få en sambo eller förlova mig! Nu har och är jag båda :) jag är lycklig!! På riktigt. Även om jag förlorat en hel del vänner med tiden så känns det värt det. För jag skulle aldrig vilja byta bort Leo mot vänskaper som helt uppenbart inte var värt det! Aldrig!

Mitt liv är bra! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback