Söndag, Västeråstur och rensning av garderob!

Idag drog jag och Leo till Västerås med syfte att köpa lite cykelprylar åt mig :) men vi hamnade först på Ikea på Erikslund för att käka frukost :)
Sen kollade vi runt i lite klädesaffärer och jag skulle BARA ha ett par jeans med dragkedja bak i rumpan från vero moda. Men slutade med att jag köpte kläder på Gina också så 1000kr bara försvann :S ack!
Sen köpte jag cykelväska, 2 vattenflask-hållare och ett lagningskit på biltema för 200spänn och sen skor, pedaler, cykeldator och skoskydd på cykloteket för 2300kr!

Hatar att få ångest när pengarna flödar!

Idag har vi även rensat i garderoben. Jag kan inte fatta att jag har så mycket kläder när jag aldrig har något att ha på mig??! I alla fall så fick Sara komma och välja lite kläder. Resten ska Leos mamma få kolla på förutom några jeans jag tänkt spara och se om syrran kan ha när hon någon gång kommer till sverige!!

Nu har vi ätit kebab pizza också :0 så Jag är övermätt! Ack! Ska vila magen nu :)

Pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback