Tisdag

Jobb, jobb, jobb.
Idag lyckades jag försova mig!! Helt sjukt. Jag hörde inte ens min klocka när den ringde! Jag som alltid brukar höra min klocka liksom. Men nej, inte denna gång.
Vaknade klockan halv åtta av att katten masade sig bort ifrån mig och det blev kallt.
Kollade då på klockan och fick nästan hjärtat i halsgropen när jag såg hur mycket klockan var.
Blev att slänga på sig kläderna, rusa till cykeln och fara in på OK och köpa frukost för att sedan dra till jobbet. Hann i alla fall i tid :) Samt att jag hann trycka i mig frukosten på jobbet :)

Idag har jag även tränat på Friskis med Ylva :) Leo har konsert ikväll så han var inte med och tränade. Men min snälla karl har fixat min cykel idag! Så nu har jag cykeldatorn installerad samt nya pedaler! Så på lördag ska jag lära mig att använda dem! :) Är ju dags för loppet nästa vecka!! OMG! Lite nervös faktiskt. Som jag är inför alla lopp!

Jag och Ylva har i alla fall pratat om att delta i Parloppet den 12e Juni i Haga parken. Lät som ett spännande lopp så vi ska kolla om vi kan anmäla oss dit :) Är så sugen på att vara med och springa lopp igen :)


Vi får se hur det blir. Men i morgon är jag i alla fall LEDIG! Woohoo. Jobbat nio dagar i sträck så det ska bli skönt med 1 dags ledighet innan man fortsätter att jobba järnet!

Hoppas allt är bra med er :) PUSS


Bild från Topploppet i Stockholm :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback