Veckan so far

Ja i måndags var jag ledig, så jag for en vända till Fagersta för att träffa min kära kamrat Linn. Men först var vi över en vända till mor för att lämna en liten födelsedagspresent från mig och Leo eftersom hon fyllde på tisdagen. Sen drog vi iväg till Ludvika för att käka lite mat. Riktigt kul hade jag som alltid med min kära vän <3

På kvällen drog jag och Leo ut med cyklarna och tog en runda på 3,5mil. Inte fy skam där inte. Nu är jag uppe i 9,5 mil. :)

Tisdagen bestod först av föreläsning hela dagen i Eskilstuna med Coop. Massor med information att ta in i huvudet men det var intressant också. Även om jag har det så sjukt svårt att kunna sitta still så där länge. God mat och god fika. Jag klagar inte!
På kvällen blev det en vända till Friskis och Svettis för ett mycket tufft gympapass i en lokal utan fläktar! Härligt! ;)

I onsdags var det jobb, och sen inte mycket mer med det. Ingen träning då vi båda var ganska trötta efter de två andra träningsdagarna. Välförtjänt vila kan jag tycka :)

Och idag har jag jobbat kort dag på jobbet. Dock hade jag tyckt att jag behövt stanna längre då det typ var kaos. Vi ligger efter en massa plus att jag fått MASSOR med juice så det hette duga. Bra där då har jag mycket att göra i morgon haha ;)

För övrigt städat hela lägenheten idag. Så nu är det rent och fint här :) Ikväll ska jag och Leo iväg på en liten trip till Uppsala! :) mer om det senare!


PUSSSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback