2012 är snart över!

Vart tar tiden vägen??
Det är november, 2012 är snart över.
Det är helt sjukt! Men jag är i alla fall glad över allt som jag fått uppleva i år. Alla lopp, alla tävlingar, all träning, semester och små trevliga upplevelser med Leo, vi förlovade oss och vi blev med hund och mycket mer.
Jag klarade Tjejklassikern i år också. Det är stort för mig faktiskt. Även om många inte tycker att tjejklassikern är någon big deal eftersom det är utformat så att i princip ALLA kan klara det. Men jag fick bra tider som jag kan vara stolt över. Så ja, det var en big deal för mig!
Nästa år ska jag coacha mamma igenom halvklassikern. Men då tänker jag inte några tider. Utan det blir som en liten förberedelse inför riktiga klassikern 2014.
 
Tillbaka till årets slut. Tänkte jag ska bjuda på lite diverse bilder från 2012. Så bered er på en bild-bomb!
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback