Bäst i test på coopfest!

Idag har jag haft bakisångest från helvetet. På riktigt så är jag fortfarande bakis i skrivande stund.
Det var firmafest igår på Coop. Och det blev minsann inte nådigt. Alldeles för mycket vin! Men kul hade jag tillsammans med mina kära arbetskamrater.
Det är verkligen ens arbetskamrater som gör jobbet roligt. Annars är inte Coop mitt dröm-jobb precis. Men arbetskamraterna är så himla bra!

Tillbaka till firmafesten. Bjöds på mingel med vin och öl på Coop innan vi sedan drog vidare till rugbylokalerna för själva middagen. Bjöds på trerätters, tävlingar, utmärkelser, lotteri och mycket mer!
Kvällen slutade inte där heller utan vissa av oss drog sedan ut på All-in och sjöng kareoke! Grymt kul!

Lite diverse bilder på mitt lag "Monas hjältar" som vann alla tävlingar, när vi sjöng kareoke, vårt pepparkakshus som vi byggde m.m
Kom hem vid 2-2.30 i morse och gick upp halv åtta för att jobba! Mått som jag förtjänat hela dagen kan man säga!

Grymt kul var det i alla fall!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback