Beställt gjutna sulor

Var förbi hos naprapaten idag och gjorde en gjutning av mina fötter för att få special-sulor anpassade efter mina fötter. Jag hoppas att dessa kommer hjälpa mig med mitt knä och fotproblem.
Jag känner stooor frustration över att inte kunna springa så mycket som jag vill! Men man måste ha tålamod. Jag får inte tro att dessa sulor är någon slags mirakelkur och börja springa långpass direkt. Skynda långsamt var det ja! Något som man verkligen måste komma ihåg!

Köpte protein-pulver åt mig och Leo också :) så nu kan vi börja käka det igen också!

Är hemma hos Ida och Ante just nu. De ville att vi skulle komma och kolla på deras nya nano-akvarium som de köpt, samt käka mat :) synd att klaga :D

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback