Bloggsuget är borta

Har helt tappat suget på att blogga. Känns lite tråkigt då det här en gång i tiden vad platsen jag kom till för att lufta mitt inre. Men på senaste tiden har jag inte alls varit inspirerad av någonting alls. Jag behöver testa något nytt. Eller få något nytt i vardagen. Att inte kunna träna gör mig trött och nedstämd.
Ska träffa en naprapat i morgon. Så förhoppningsvis får jag något svar på va det är för fel på mitt knä. Vill komma igång seriöst med träningen igen.

Men det kommer nog i alla fall inte bli så mycket inlägg på ett tag tills jag hittat min blogg-inspiration igen. Fast jag vet inte ens om det är någon som läser min blogg ändå? Och egentligen spelar det mig ingen roll heller om någon gör det eller inte.

Jaja. Ut med vovven snart!

Puss

Bjuder på en bild på mitt klassiker diplom :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback