En liten uppdatering

Jobbar, sover, äter, jobbar, sover, äter och så vidare. Inte så roligt att läsa om kan jag tycka. Därför så skriver jag inte om det :)
Dagarna går i alla fall även om det inte är snabbt. Försökte springa här om dagen. 1 mil blev det. men knät kändes inte bra. MÅSTE ta min skräck för läkare i kragen och ringa om en undersökning. Fått rådet att uppsöka en Naprapat. Så kanske det vore något?
Börjar nästan känna mig lite småfet av att bara gå och jobba hela tiden och inte gymma! Har ett planerat träningsschema i mitt huvud men har liksom inte kunnat ta i tu med det på grund av knät. GRYMT frustrerande.
 
Men men, man måste vara tålmodig. Visst är det väll så?
Jaja, ska kolla på andra Twilight filmen ikväll och njuta. För i morgon är jag ledig och då ska jag träffa Karin i västerås med middag på Vivaldi. Äntligen träffa min fina vän karin :)
 
Puss på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback