God kväll

Tänka sig att när vi tog hem valpen så var gräset grönt och det var fortfarande varmt och skönt ute. Men nu är det inte det längre. De vackra höstlöven har ramlat av träden och det är kallt, blött och grått. Nu går man bara och väntar på vintern. Så att vi äntligen kan få börjar julpynta :) Gud vad jag längtar efter att få julpynta här hemma :)
Visst är det mysigt med jul?
Blev inte av att jag utförde mina sedvanliga halloween traditioner i år. Känns lite trist, men jag får ta igen mig till jul istället.
 
Sitter nu och myser i soffan och kollar på Gossip Girl i skrivande stund. Kom hem och hittade en ensam valp i lägenheten när jag kom hem. Trodde att han var med Leo men tydligen inte. Försökt få tag i min karl men hanr inte heller anträffbar. Jaja vi får se när han kommer hem. Ska strax gå ut med hunden på en kvartersprommenad :) det kommer nog Chippus uppskatta :)
 
Några fler än jag som ska se Beck ikväll?:)
 
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback