God morgon

Lördag morgon.
Igår kväll åkte jag till Ikea efter jobbet. Shoppade lite blockljus, värmeljus, servetter och annat smått och gott. Det går åt massor med ljus när man vill tända upp hela lägenheten. Jag är typ beroende av ljushållare och mysbelysning! Det är så himla mysigt!

Blev erbjuden att gå ut och ta en drink med Denise och en kompis. Men blev så himla trött så jag orkade inte. Gick och la mig istället. Vid tolv blev jag väckt av att Leo ringde och tala om att han kommit fram till hotellet i Växjö. (Han är där på dop i helgen) min älskade pojkvän. Älskar honom så otroligt mycket. Det har snart gått 2år och 8 månader och jag är fortfarande lika kär i honom som första gången jag såg honom.
Man växer in i ett förhållande är det inte så? Det går från kärlek till riktig förälskelse. Från början ser man bara rosa moln med personen på dem, sedan börjar man föreställa sig ett liv med personen. Mer än att bara bo tillsammans.

Det sägs att när man kommer in på år två så börjar prövningarna. De som sen visar om man verkligen passar för varann. Det har gått åtta fler månader sedan vi varit tillsammans i två år, och jag är fortfarande helt säker på att Leo är den jag vill leva med. Ingen annan person har klickat så bra med mig som honom. Någonsin. Ingen.

Jag är lycklig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback