Ska fota snöhund idag!

Idag slutar jag klockan två. Vilket faktiskt innebär att jag kommer hinna se dagsljus! Var ju bara 8dagar sen sist! De är helt sinnessjukt egentligen när man tänker på det. 8 dagar utan dagsljus! Är det konstigt att man är trött och nere jämt? Jaja, men idag slutar jag 14 och då tänker jag faktiskt ta med mig min systemkamera och fota Chipp lite!
Han är ju helt galen i snön. Vilket känns helt underbart med tanke på att vi ju vill kunna ha med honom när vi hittar på saker ute i vinter. Han kunde knappt göra sina behov igår när jag var ut med honom för han var så upptagen med snön haha :) bushunden!

Försökte ta ett kort igår med mobilen men det var så mörkt och blixten reflekterade sig bara i reflextäcket haha :) söte!

Visst är det förresten snyggt hur jag matchar termobrallor och hundbajspåse förresten? ;) sucker för turkos just nu! Haha

Puss

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3405238/images/2012/pic_50b6ebfe9606ee364beccc9f.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback