Take me away

Jag har ett sånt sug för att åka någonstans, göra någonting. Skita i allt omkring mig och bara lyssna på mig själv för en gångs skull.
Jag blir alltid rastlös när jag vill men inte kan träna. Faller in i gamla dåliga ovanor med onyttigheter och minimal kroppsrörelse förutom jobb.
Fan mitt knä MÅSTE bli bra snart och jag måste få mina inläggsulor snart så jag kan komma igång med träningen.

Jag suktar efter en ny utmaning. Något att verkligen sätta tänderna i. Så man inte bara fastnar i den här tråkiga vardagen av samma sak om och om igen. Visst jag tjänar pengar, det är ju jättebra. Men jag går bara runt och är trött och uttråkad. Jag behöver få stimulans också.
Ser dessa bilder och drömmer mig bort till vackra platser. Men istället sitter jag här i kalla Sverige i en liten Coop forum butik och sorterar etiketter som jag ska sätta upp med prishöjningar. Kul liv?

Jag har insett att på senaste tiden, bara för att jag inte kan löpa ordentligt, så har mina tankar i princip bara snurrat runt just det! Jag vill nå nya mål. Jag vill börja springa med nya människor och utvecklas!
Men istället sitter jag här, halvförkyld, trött och skadad.
Kul liv! :P

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback