Vad är det med mig?

Vet inte vad det är för fel på mig på sistone. Brukar längta till jul och nyår som bara den. Att få pynta och mysa och fira det nya året med min älskade samt vänner brukar vara något jag ser fram emot. Men i år vet jag inte ens om jag ska fira jul och i sånt fall var, och det är inte säkert att jag och Leo kommer fira nyår tillsammans i år heller och då känns det knappt värt att fira heller.

Det är dock mitt eget fel om vi inte kommer fira nyår ihop i år. Eftersom jag inte vill åka till Sälen. Men till mitt försvar så jobbar jag faktiskt dagarna innan och kanske även på nyårsafton och det är lite sent att försöka få ledigt nu.
Känner mig grymt otaggad, och det vill jag inte! Jag vill se fram emot både jul och nyår. Men jag känner mig kluven gällande hur jag ska fira dessa två händelser.

Ja,ja allt ordnar sig alltid!

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback