BILDBOMB

Här kommer en massiv bildbomb ifrån vår vistelse i kolarkoja i helgen samt min födelsedag :)
Hade det supermysigt tillsammans med Leo i Kolarbyn. Vi mös i kolarkoja, käkade viltmiddag som bestod av viltsvinswrap och råddjurskorv samt massa ostar, vindruvor, vin, kex osv. Riktigt mysigt. Vi hade även bokat 2 timmar i en flytande bastu. Men när det väl blev dags så var det så mysigt i kolarkojan så vi blev kvar där :)
 
På morgonen blev det frukostbuffé där man fick göra gröt, te, ägg, kaffe osv över öppen eld!
Denna upplevelse rekommenderas till alla som vill göra något annorlunda men otroligt mysigt!
 
Min födelsedag spenderades i Fagersta med några från min släkt samt leos föräldrar.
Yvonne hade gjort fantastiskt god mat och jag fick många fina presenter :)
 
Jättebra helg med andra ord!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback