Förvirrat inlägg utan mening

God morgon lilla världen!
Känner mig som en zombie. Varför sova när man kan vara vaken och spendera dagen med att utföra repiterande uppgifter på rullande band. Man behöver inte tänka. Kroppen bara utför det som man vet att man måste göra.
Skära upp kartong, plocka vara, förstöra kartong, ta ny kartong, skära upp, plocka, förstöra, och där emellan hjälpa kunder och stå i kassan. Och i kassan utför man ytterligare lite upprepning. Skanna varorna, var det bra så? Har du medlemskort? Då blir det... Hejdå! Och sen börja om igen.

Ibland känns mitt jobb så otroligt enkelt att en apa skulle kunna utföra det. Men det krävs visst en viss karaktär för detta jobb också har jag hört.

Vet inte vad jag egentligen vill få ut av detta inlägg. Jag är trött, behöver sova mer. Måste mata valpen och gå ut med honom innan jag måste dra till jobbet!
Tur att jag har ett så lätt jobb. Då gör det inget att jag är trött!

Ha en bra dag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback