God morgon!

God morgon världen!
Igår hade jag veckans enda lediga dag!
Den spenderade jag i Fagersta hos min kära mamma. Känns som att man kommer och hälsar på i Fagersta alldeles för sällan. Men samtidigt så tar det en sån tid att åka dit. Så man måste ju verkligen ha en hel dag på sig att åka dit, för annars hinner man liksom inte få ut något av dagen. Hade i alla fall trevligt. Vi käkade på Dragon Palace och fikade lite hemma hos dem :)
 
Köpte några fina små saker på Piccaboo också. Ska lägga upp bilder på dem senare om datorn tillåter. Den börjar ju tyvärr sjunga på sina sista refränger känns det som :( Fläkten låter inte alls bra trots att Kenneth kollat på den upprepade gånger. Ack! Så idag ska jag spara ned ALLT jag har på datorn på Leos externa hårrdisk så jag inte förlorar mina bilder. Det vore katastrof!!
 
Tänkt förr i världen när man framkallade alla bilder! Då behövde man inte vara rädd för att en dator skulle krascha och alla bilder försvinna. Fast då får man vara rädd att det ska börja brinna istället! Alltid ska man vara rädd för något tyvärr.
Jaja, nu ska jag snart pysa till jobbet. Först borsta tänderna. Jobbar 9-14 idag. Så det blir en skön glidardag kan man säga :)
 
PUSSS
bilden är på mig från nyårsafton förra året i Romme ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback