Lidingö-tjejlopp

Tjejklassikern är över!
Blandade känslor över det hela faktiskt. Både förtjusning och lite tomhet. Detta har man kontinuerligt tränat för hela året, och nu är det helt plötsligt över. Men otroligt roligt har det varit och jag har verkligen ett minne för livet.

Lidingö-tjejlopp var det absolut vidrigaste 10km lopp jag någonsin sprungit! Vilka backar säger jag bara! Jag är verkligen supernöjd med mina 57 minuter eftersom jag dessutom haft ont i knät ett tag. Sprang med knäskydd så set dämpade lite men när jag väl kom i mål kunde jag knappt gå.

Idag känns knät lite blandat. Det går bra att cykla men när man går så gör det ganska ont. Så har smörjt in mig med voltaren och kommer ta löparvila nu ett tag :)

Helgen har varit superbra i allafall :)

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback