Ny vecka

Måndag i all ära. Helgen bestod av både jobb och nöje!
Fest i lördags för att fira Denise som både fyllt år samt fått fast jobb! Härligt :) riktigt trevligt med både middag, bål och sen utgång!

På söndagen hade jag jobb från 12-22.15! Så det finns inte så mycket att säga om söndagen förutom att Leo skickade världens finaste bild på lilla Chippen när de var vid havet i söndags :) fina killen!

Idag är det måndag och jag är superseg! Men ska snart dra till gymmet och vara med på ett pass :) har tryckt i mig lite nötter och en kesella så jag orkar passet :) var länge sen jag gick på ett pass så det ska bli kul!

Sen ska jag hem och laga mat efter det :)
Ha det bra allihopa! Puss puss

Just ja! Vi vägde Chippen i lördags på djurmagazinet och han väger nu 8,6kilo :) han blir nog en stor kille :)

Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback