Regniga dagar

Vilka regniga dagar hösten tycks bjuda på! Det märks att hösten är här. För jag blir alltid så trött i början av hösten. I morse tog jag mig knappt upp ur sängen? Vad kan det bero på tro? Mörkret? Kylan?
Varför blir så många deppiga till hösten? Jag blir trött men absolut inte deppig!
Jag älskar ju hösten, färgerna, mörkret, värmeljusen i lägenheten!
Snart är det halloween också och då får man pynta med pumpor och annat roligt!

Jag tycker om hösten. Kanske för att jag är ett höstbarn? Jag är ju född 7e oktober. Precis innan älgjakten, precis vid höstens början när träden börjat få sina fina färger och allt!

Nej man ska inte klaga på hösten! Den är så kort och man får verkligen ta vara på de fina höstmorgonarna :)

Puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback