Stabilitet i livet!

Jag är en sån där person som verkligen behöver stabilitet i livet. Jag behöver fasta rutiner, stadig ekonomi och nära vänner. Jag strävar ständigt efter balans och ordning. När sen balansen rubbas kommer jag av banan. Jag blir förvirrad och vilsen.

Just nu är mitt liv väldigt stabilt. Jag har stadig ekonomi, jag har min fina lilla familj (Leo, danny och Chippen) och jag har i alla fall 1 nära vän!
Jag känner inte längre panik över pengar, jag har råd att unna mig saker och jag har råd att göra saker! Det om något känns väldigt bra! För en gång i tiden hade jag inte råd med någonting annat än att leva. Så vill jag aldrig ha det igen!

Mitt liv är inte perfekt och ibland känner jag mig nere och lite dämpad. Men jag vet att mitt liv är bättre än mångas och jag är tacksam över allt det som är bra i mitt liv!
Jag försöker att ta vara på allt det! För man vet aldrig när man kommer dö!

Och jag vill inte bli gammal och inse att jag är ensam och att jag aldrig gjorde alla de där sakerna som fanns på mitt livs att-göra-lista!
Några av de saker som finns med där har jag redan uppnått. Men det finns fortfarande många saker kvar! Jag strävar ständigt efter att utföra de sakerna.

För att bevisa för mig själv att jag kan!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback