Torsdag

Hejsan!
Torsdag idag :)
Igår var vi i Rotebro hos Leos syrra och hennes man för att planera inför helgens fjälltripp! Vi har nu bestämt oss för att vandra runt Nipfjället! Det kommer blir otroligt kul, hoppas dock inte att jag kommer frysa på natten. Man får ha mycket varma kläder med sig :)
 
Idag jobbar jag 9-14. Sen efter det ska jag skynda mig hem och tvätta! har bara två timmar på mig att tvätta. Fanns bara tid mellan 12-16 så jag hoppas att ingen tar min tid innan jag kommit hem! Det visar sig :)
 
Ska snart pysa till jobbet. Varit ut på en skön höstpromenad med vovvisen i morse.
Det är verkligen kallt ute nu. Men det är fint med alla löven!
Ska köpa nya blommor till uteplatsen snart också! Man vill ju att det ska vara fint till halloween :) Kommer att gröpa pumpa i sedvanlig ordning! :)
 
Puss på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback