Trött

Inte sovit bra sen natten mellan onsdag och torsdag förra veckan, av diverse olika anledningar. Så att först jobba tidig morgon och sedan sen kväll var inget att föredra! Orkade knappt hålla ögonen öppna! Då är det illa! Inte blir det att sova ut förrän tidigast torsdag morgon heller! Ack haha :)

Längtar till helgen då Leo och jag ska sova i kolarkojan! Blir nog mysigt även om det regnar och har sig :) hoppas verkligen att vår romantiska lilla tripp blir bra! <3 sen blir det lite mys med familj och släkt i Fagersta på söndagen! Ska också bli väldigt mysigt :) jag ser fram emot att träffa alla!

Men nu måste jag sova om jag ens ska kunna ta mig upp ur sängen i morgon :)

Puss och kram på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback