Vad vore jag utan träning?

Igår var jag på friskis och svettis och tränade för första gången på superlänge!
Helt sjukt att man kan sakna något så mycket. Träning är ju liksom jobbigt? Visst men det är också så otroligt tillfredsställande. Men har inte haft tid att träna som jag velat nu på ett tag.
Men nu börjar viljan och tiden att komma tillbaka. Eller ja, jag väljer att skapa tid för att kunna träna!
 
En gång i tiden fanns ju inte ens träning i min värld. Men nu är den superviktig, för utan den så kan jag känn amig trött och deppig. I alla fall nu till hösten. Det är verkligen konstigt att man kan bli så trött och nedstämd bara för att det blir höst? Jaja, för att hålla mig pigg och glad så tränar jag i alla fall!
Nu ska jag börja gå på min diet som jag gick på förra vintern också inför Tjejvasan. Men i år blir det halvvasan i alla fall :)
 
Hoppas att jag ska få hem mitt klassiker-diplom snart också! Ska byta ut mitt tjejvasan diplom mot det diplomet istället :) Medaljerna får hänga kvar där de hänger haha :)
 
Nu ska jag springa ut med hunden så han får bajsa och kissa i sedvanlig ordning :)
 
PUSS på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback