Krogen igår, händelselös dag idag

Igår var jag, Ylva och Denise ut på All in för att dansa lite :) hade riktiga killer-skor på mig! haha men jag var grymt snygg i alla fall även om mina fötter höll på att dö!
Vi träffade vår kompis Johan där också, så han dansade med oss hela kvällen! Riktigt trevlig kväll med mycket skratt! :)
 
Idag vaknade jag först vid åtta. Gick ut med voffe, la mig och sov lite till och från till halv tolv. Då gav jag hunden mat och gick ut med honom igen. Sen väckte jag Leo. Man kan ju inte sova bort hela dagen! Fast det kanske vi lika gärna kunde ha gjort. För vi har inte gjort ett skit liksom. Vi hyrde en film på AppelTVn som hette Safe. Den var riktigt bra faktiskt.
Nu är Leo iväg och spelar lite badminton med Gustav. Det tycker jag att han gör rätt i. Fast jag börjar bli grymt hungrig och uttråkad!
 
Får se vad kvällen bjuder på!
I morgon jobbar jag i alla fall 12-22.15 med jouren!
 
Puss på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback