Miss you

Jag drömde om min kära lillasyster i natt. Känns inte alls kul att man inte kan finnas där på plats när hon verkligen behöver en. Ibland känner jag bara för att släppa allt, ta första bästa flyg och dra tid. Men så funkar ju inte verkligheten?
Jag saknar att umgås med min syster. Vi har alltid haft en bra relation till varandra. Vår vänskap betyder otroligt mycket för mig. Mer än någon annans.
 
Oavsett var i världen vi befinner oss. Så vill jag att du ska veta att jag alltid finns här och stampar på min lilla plätt.
Saknar dig så otroligt mycket!!
 
 
 
 


Hej! Ja jag tyckte det blev bra bilder och det var ju en bra kamera på "den tiden" om man får säga så. Kommer ju nytt och mer avancerat hela tiden när det gäller teknik.

2012-09-21 // 18:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback