Cykeltur

Måndag = ledighet.
Japp jag bestämde mig för att hoppa morgonjympan och dra på en cykeltur. Hade sagt att jag skulle cykla till Västerås men Fyfan vad det blåste. Så jag cyklade en annan väg men det blev ändå 5,5mil nästan :)
Det blåste som bara den men det var ändå sol så riktigt skönt. Tills den förbaskade motvinden kom på de stora vägarna! Herregud! Fick lov att stanna i Lådö efter 4,5 mil och äta en energikaka och dricka vatten. Sen var det bara att kämpa vidare tills man äntligen var hemma igen och då väntade en skön dusch och sen en promenad med vovven :)

Har precis ätit mat också. Gjorde pastakyckling med krämig spenatsås med gröna ärtor :) muuums!

Bjuder på lite bilder :)
Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback