Dåligt på bloggfronten

Jo det har ju varit lite dåligt på bloggfronten ett par dagar. Men kanske är acceptabelt när man precis varit på begravning?
Kan inte påstå att så mycket har hänt sedan dess förutom att jag och Karin var till Uppsala igår och shoppade lite. Eller ja, huvudsyftet var att Karin skulle köpa sig ett par nya löparskor eftersom hennes skor ger henne smärta i foten. Får hoppas att de nya skorna hjälper och att hon inte råkar ut för samma visa som jag var med om förra året med både fotproblem och knäproblem. Jag hittade i alla fall lite saker till mig själv också. Dels ett par turkosblåa jeans som bara vara så otroligt snygga att jag var tvungen att köpa dem (våga vägra svart i sommar haha!). Sedan hittade jag ett löparset för 399kr. Ville ha jackan som kostade 399kr på ordinarie pris. Men så fick man liksom byxorna på köpet! Tackar man inte nej till. Köpte även ett par nya löparhandskar som man kan både göra till tumvantar och till fingervantar. och slutligen hittade jag några inredningsprylar till lägenheten.
 
Idag anmälde jag mig till öppetspår också. Hejdå 1070 kr! Så nu finns det ingen återvändo på den fronten. Blir nervös redan i förväg. Men ja, En svensk klassiker här kommer jag! Får bara hoppas att jag kan träna så mycket som jag behöver och att jag klarar mig undan sjukdom och sådant otrevligt som kan komma i vägen.
Har dock fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med Skandisloppet i maj. Cykla eller inte cykla? Är ju grymt tråkigt att cykla själv, men samtidigt så om man inte har någon att cykla med så får man väll lov att göra det själv!
 
Hade tänkt dra ut och cykla idag, men det är ju så grymt dimmigt ute så det får bli en liten kort löprunda med hunden istället. Bättre än att inte cykla alls eller hur? :)
 
Sen väntar jobb 11.30-21!
 
Woop woop!
 
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback