God morgon!

Fredagen är här. Det regnar ute. Hade sagt igår att jag skulle cykla igår. Men det blev inte så. Det blev istället en löprunda med min kära följeslagare och hund. Vi sprang i Fagerskogen och det blev 4.74km i ett 06:04 tempo. Det är ganska snabbt men det var faktiskt Chippen själv som fick avgöra farten. Vissa stunder försökte han till och med dra mig knäppskallen. Men han får inte springa för fort för mig. Han är fortfarande lite ung i mina ögon för några för långa eller snabba rundor. (Ett år 7e maj)

Jag älskar i alla fall tanken på att kunna ha hunden med mig när jag är ute och springer! Löprundan blir tusen gånger roligare när man har sin hund med sig. Vi valde ju självklart en aktiv hundras av en anledning :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig inför jobbet. Chippen ligger och sover på golvet. Han kanske blev lite trött ändå? :) underbara hund.

Ha en fortsatt underbar dag kära ni!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback