Grymt trött på blogg.se och deras app

Jaha. Försökt mobilblogga i flera dagar men det har ju såklart inte varit möjligt då appen legat nere.

Helgen var i alla fall händelserik. Fest på fredagen som egentligen skulle vara för mina coopare men bara 3 dök upp. Tur var så hade jag bjudit mina vänner också så då blev det i alla fall lite folk. Utgång på det och en riktig jävla fylla. För all del :)

Lördagen bjöd på en bakisfri dag. Vi drog på företagsmässan samt marknad med en mycket bakis Matte haha! Sen spenderade vi dagen och kvällen i Tängbo. Med bland annat grillning :) mums!

Söndagen bjöd på en cykeltur till Västerås med Leo. Och sedan hem igen förstås! Mycket kul även om det var grymt jobbigt då vi tog en längre väg denna gång än när jag cyklade :)

På kvällen blev det att fira Matte eftersom han fyllde år i fredags :) lite tårta och sånt där! Mysigt :)


Bjuder på lite diverse bilder!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback