Livet med hund

Åh vilken underbar dag. Idag har jag och Chippen tagit en långpromenad i solen. Gud det var verkligen så här jag föreställde mig livet med hund. Att kunna släppa min hund lös i skogen och låta honom springa runt medan jag själv vandrar runt bekymmerslöst i solen och njuter. Nu ska det bara bli sommar också så att man kan gå i shorts och linne och njuta. Jag märker själv hur otroligt pigg jag blir nu när det är ljusare ute. Det är ganska skrämmande hur lite dagsljus jag kunde se vissa perioder i vintras. Det var liksom mörkt när jag gick upp och mörkt när jag sluta jobba. Ständigt mörkt, mörkt, mörkt. Men nu är det ljust även när jag börjar klockan sex :)

Så fort jag blir frisk ska jag och Chippen börja löpa tillsammans. Han är snar 1 år och jag känner att det börjar bli dags. Han har ju cyklat med Leo och tycker det är kul :)

Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback