Våren är här

Vilka fantastiska kvällar det har varit nu ett par dagar. Det har verkligen varit en fröjd att knata runt med hunden i motionsspåret och lyssna på fågelkvitter och bara njuta. Nu vågar nog till och med jag säga att våren är här :) även om jag brukar vara emot att säga att våren är här alldeles för tidigt. Men nu är de ju snart maj och i morgon är det Leos födelsedag. Då brukar våren vara här :)

Sitter på jobbet och ska jobba 9-14. I morgon har jag tagit ledigt eftersom Leo fyller år. Skulle ju slutat 18 annars och då hade kalaset i princip varit över.

Igår delade vi förresten ut lite gratisprover på min avdelning som blivit över från en demo! Mycket uppskattat. :) så här snyggt var det också!

Bjuder på en Chippen bild också ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback