Väx upp!

Dags att sluta lägga ned energi på folk som verkligen inte förtjänar det. Fattar inte varför jag alltid ska vara för snäll och försöka ta hand om människor som inte förtjänar att omhändertas?

Något som verkligen stör mig är bortskämda människor som får massa saker fastän att de inte gjort ett skit för att förtjäna dem... Avundsjuk? Absolut. Önskar att jag också kunde åka på en räkmacka genom livet och få massa saker utan att behöva kämpa för dem. Men skulle det göra mig till en stark och självständig människa? Nej verkligen inte. Människor som aldrig behöver kämpa och som får allt de pekar på är inte bara bortskämda, de är svaga också! Kom igen, ryck upp dig och gör något själv för en gångs skull istället för att förlita dig på alla andra i världen... Det är pinsamt för sjutton. Du är inget barn längre.

Kliar så att skriva en hel del omogna saker men jag kommer inte göra det. Usch skämskudde till dig människa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback