Barndomsvän

Här om dagen hörde en gammal barndomsvän av sig till mig. Hon berättade att hon ska flytta till Västerås snart och vill gärna ta upp vänskapen igen. Blir så otroligt glad! Jag har så otroligt många fina minnen med denna tjej! Vi växte upp tillsammans och gick i samma skola tills vi slutade högstadiet. Efter det började vi skolor på olika håll och umgicks kanske inte så mycket som förr i världen. Sedan när jag flyttade till Enköping och hon bor kvar i Fagersta så blev det liksom inte att man kunde ses. Men västerås är ju bara ca 30 min bort. Så det ska bli otroligt kul att hon flyttar dit!
 
Tänkt så många minnen man kan ha med en person.Jag värdesätter verkligen varje minne jag har med denna tjej. Hon är en jättefin människa som haft det svårt till och från. Men trots det så är hon en snäll tjej. Tror inte hon någonsin skulle vilja någon illa på riktigt.
 
Jag ska bjuda på några bilder, tyvärr har många av de gamla bilderna på oss försvunnit då min dator brann upp i en husbrand när jag bodde i Sala. Men några bilder har jag sparade från lite olika håll :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback