Behöver en ny dator!!

Jag vet, inga uppdateringar... Måste verkligen köpa en ny dator!! Orkar inte ens starta min bärbara för att det tar så grymt lång tid att starta den och sen klarar den inte av att fixa bilderna som den ska :(

När nästa lön kommer så ska jag definitivt köpa en ny dator. Köpte en ny cykel den här månaden. En spezailized allez Comp. Den är super fin. Har dock Inte kunnat provcykla den ännu då vi inte får bort mina gamla pedaler från min gamla cykel. Så det blir väll kanske att köpa nya pedaler till nya cykeln!

Nå väl! Har ätit sallad från Willys tillsammans med en celsius. Så himla gott så det existerar ju knappt! Måste börja komma igång med träningen nu efter semestern och förkylning och hela biten.

Men vi sprang i alla fall vasastafetten i lördags och blodomloppet i måndags. Igår hade jag vila så kanske blir någon löprunda ikväll med Leo? Den som väntar får se :)

Här är lite blandade mobilbilder :) bland annat på min cykel, mig m.m




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback