Cykelsemester på gotland.

Ja nu kan jag bocka av det från min bucketlist. Det blev 8 dagars cykelsemester på Gotland med Leo. Det kunde knappast blivit bättre. Eller jo, jag kunde ha låtit bli att bli dunderförkyld. Men trots det så kände jag mig pigg och kunde njuta av semestern. Vi har sett massa spännande saker och jag är verkligen nöjd med hur veckan blev. Vi har cyklat massor, campat i skogen en natt, bott på stranden, badat i kalkbrott och käkat middagar på stormkök och haft mysiga promenader på stranden. Precis så där som jag hade föreställt mig att det skulle bli.
 
Dock är jag helt slut mentalt. Men det fanns ingen vila för det. Direkt vi kom hem från Gotland åkte vi ut till Tängbo och lämnade av jycken. Sedan blev det tidig morgon för att åka ned till Växsjö. Där spenderade vi tisdag-torsdag med att umgås med Leos syster, kille och bebis. Nu är vi hemma och mellanlandar innan vi drar till Gbg med Karin och Matte. Blir liseberg och Ullared. Vila? Nää det har vi inte tid med. Men har i alla fall haft en välbehövd tupplur nu på dagen tillsammans med Leo efter att vi kom hem ifrån Växsjö.
 
Nå väl. Jaf bjuder på några gotlandsbilder. De flesta bilder har jag lagt upp på facebook eftersom det är för jobbigt att ladda upp massa bilder här hehe
:)
 
 
puss på er.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback