Ilska

Igår såg jag den där personen som jag verkligen inte tycker om. Det är ganska vansinnigt hur en enda person kan få så mycket ilska och hat att bubbla upp inom en. Jag är ingen hatisk människa. Det ska gå långt innan jag hatar någon. När jag tänker efter så har jag nog aldrig på riktigt hatat någon eller något tidigare, förrän nu. Varje gång jag ser denna avskyvärda människa så kräks jag typ i munnen! (Ursäkta uttrycket)

Hur kan en människa vara så genom falsk och vidrig och ändå komma undan med det? Finns det ingen rättvisa i världen?
Jag hoppas att du kvävs på dina lögner en dag. På riktigt hoppas jag att du får smaka på din egen medicin.
Det förtjänar du efter allt du gjort.

Jag blir arg och ledsen bara av att tänka på dig. Tänk att jag ens varit vän med dig och så beter du dig som du gör! Usch! Jag kommer aldrig förlåta dig, kommer låtsas som att jag aldrig känt dig och jag kommer låtsas som att du är död!

Du finns inte!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback