Lycka i kroppen

Jag mår bra, trots förkylning. Ja, ibland har man ju såna där dagar när man bara mår så grymt bra inombords.
Jag har börjat jobba igen, med blandade känslor. Skönt att komma tillbaka till det normala, men synd att semestern är slut. Jag är förkyld, men det börjar bli bättre. Det känns trist att inte kunna träna inför Vasastafetten nästa helg. Men nog om det, jag älskar min älskade Sambo, min katt, min hund, mina vänner, ja massor här i världen. Det gör allting så värt. Tänk att jag och Leo har varit ihop sen den 28e mars 2010. snart 3,5 år med andra ord. Den där pojken kan jag se mig själv dela hela mitt liv med. Giftemål, villa, barn ja allt sånt där som hör livet till. Men just nu bara njuter vi. Jag trivs i vår lilla etta tillsammans med våra djur och med alla saker vi har för oss hela tiden :)
 
Men nog om det. Jag kom nyligen hem från jobbet. Ska försöka göra lite mat så att den åtminstone är på väg att bli klar när Leo kommer hem :)
 
Puss på er alla där ute!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback