Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag var i torsdags. Självfallet mös vi lite extra med varann då. Jag hade köpt två fina läderarmband åt Leo. (Mest för att jag tyckte dem va snygga och för att jag tyckte han skulle ha dem) köpte även en stor hjärtformad smörgåstårta då jag var grymt sugen på det. Slängde in två chokladmousse också när jag ändå var i farten. Så det mös vi med. Leo överraskade mig med en stor fin me to you nalle! Alltid velat ha en hihi :) så ja blev jätteglad !

Sedan spenderades kvällen framför TVn med lite tv spel :) vilket inte gjorde mig ett dugg. Skönt faktiskt att inte träna för ovanlighetens skull :)

Hoppas alla hade en mysig alla hjärtans dag singel som O-singel :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback