Lyssna på mark twain

Mark twain är en vis man:

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn’t do than by the ones that you did do.

So throw off the bowlines, sail away from safe harbor. Catch the trade winds in your sail. Explore. Dream. Discover.


Vill ut och resa. Men finns också många andra saker i livet jag vill göra som också är resor på sätt och vis :) jag vill flytta till mitt och Leos första gemensamma boende, gifta mig en dag, skaffa barn och hela den där biten. När jag blir äldre dock. Just nu vill jag pressa mig själv på andra vis. Jag håller ju på med halvklassikern i år. Men nästa år blir det riktiga klassikern.

Några utmaningar jag vill genomföra innan jag skaffar barn och den biten är:
Riktiga klassikern
Stockholm halvmarathon
Stockholm marathon
London marathon

Vet dock inte om jag kommer klara dessa lopp men jag vill i alla fall inte behöva ångra att jag aldrig provade!
Man måste ju våga testa!

Live life to the fullest, live like theres no tomorrow




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback