All in

Blev all in med Denise igår kväll. Det började liksom lite fint med att vi skulle äta räkmacka där borta. Men vi fixade oss hemma med lite vin och musik. Grymt trevligt. Vi hade hällt massa vin i en stor skål och sedan tryckt i massa hallon. Så det smakade till slut nästan bara hallon! Jättegott var det. Blev dock ett X antal för många glas.

På all in blev det räkmacka XL och alldeles för många drinkar! Mitt stackars kontokort :( tur att det är lön om typ 8 dagar eller något sånt. Räknar ned!! Nu behöver jag verkligen pengar. Överskridit min tilltänkta budget med råge xD ack! YOLO?

Vi kom i alla fall hem någon gång efter 2 så det blev en helt ok tid att komma hem :). Idag jobbar jag 15-19.30 och L är i Vansbro och simmar.

Pusssss

P.s jag och Denise försökte göra en fiskbensfläta på mig igår. Började bra men sen blev det en vanlig fläta för mitt hår är helt enkelt för kort :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback