Blue moon bar

Igår hade jag och Karin bestämt att vi skulle gå ut på All in efter att jag slutat jobba. Men så blev det inte alls. Vi fick sätta oss i bilen och åka till Västerås då Jimmy ville att vi skulle hänga med ut i Västerås i stället.
Så först satt vi och snackade lite skit i hans kompis lägenhet inann vi drog ut på Blue moon bar.
Vi dansade som galningar till klockan tre inne i schlagerrummet. Det var GRYMT VARMT. Fyfan vad äcklig man kände sig när man kom ut. Men det var i alla fall jätteroligt. De som inte kan dansa nyktra vet inte vad de går miste om :)
 
Kvällen var grymt rolig. Idag skulle jag och leo ha umgåts men han valde att åka till Sala istället. Så jag har inte sett karln sen i fredags och kommer inte se honom förrän på onsdag tidigast och då bara en liten stund eftersom jag ska klippa mig 11.30 och sen jobbar jag tors-sön. Det känns lite trist men antar att det är nyttigt också. :)
 
Nu ska jag snart göra lite tacos och mysa med mig själv.
Karin var så snäll och drog ut mig på en hundpromenad i Bresse även fast att jag själv inte hade någon egen hund med mig. Chipp är ju med Leo :)
 
Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback