Byta gym eller inte byta gym

Just nu går jag i tankarna på om jag ska byta gym eller inte. Jag har varit medlem på friskis och svettis i över 2 år och det är dags för mig att köpa mitt tredje gymkort. Jag trivs bra på det gymmet. Det är trevlig personal och fina lokaler. Dock börjar jag känna att jag växt ur denna förening. De finns inte de pass jag vill gå på. Jag saknar spinning och body combat. Nej jag funderar antingen på att byta till A3 eller Magasinet. Men det verkar som att magasinet är allra dyrast, dock ligger det väldigt nära där jag bor.
 
Det tråkiga med att byta gym vore dock att jag inte längre kan träna tillsammans med karin. Jag kommer inte längre att kunna gå på vare sig cirkelfys eller cross. Men samtidigt så finns det ju många andra bra pass på A3.
Jag har verkligen beslutsångest. Det är ju dessutom mycket billigare att gå på Friskis.
Ja jag får sanneligen ta mig en funderare på det.
 
Det känns dock som att träningen kommer bli lidande nu när sommaren är här. Måste verkligen bli hårdare med maten nu. Det blir ju lätt att man svävar iväg och äter lite vad man känner för på sommaren. Men jag tänker bli stenhård nu. Inget godis eller annat onyttigt i veckorna, sluta äta fikabröd och dricka massa alkohol i onödan.
Jag är trött på att känna mig småfet. Ja där kom sanningen fram. Just nu känner jag mig lat och småfet, för att mitt gymkort har gått ut och för att jag tappat min träningsrutin. Illa va? Tragiskt men sant haha.
 
Idag ska i alla fall jag och Leo ut och springa, i morgon ska jag göra lite övningar här hemma innan jobbet och på onsdag kanske jag kan övertala Leo att cykla långrunda inför Ride of hope?
 
Vi får se helt enkelt.
Jag vill i alla fall bli nöjd med min kropp.
 
Puss
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback