Härjarö

I lördags drog Leo, Karin, jag och hundarna till Härjarö för lite utomhus-mys.
Vi grillade korv, Leo och hundarna badade och jag badade benen. Vi solade, mös, lekte och hade det allmänt bra. Det är verkligen DETTA jag älskar med hundlivet. Bara kunna släppa hunden lös medan man pysslar med annat och låta honom lukta runt, bada och busa med de andra hundarna. Chippen är verkligen en pärla! Så lyhörd och snäll. Det var första gången Leo var med när Chippen badade. Vi försökte ta med honom lite längre ut så att han fick simma. Men han var  inte så jätte intresserad av det. Men han verkade i alla fall tycka att det var skönt att vara i vattnet och komma undan värmen lite granna. :)
 
Jag lägger upp ett par bilder från dagen. Det har dröjt med uppdatering då jag inte orkat starta datorn och gå in på bloggen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback